Konferencja ScreenLovers już 7 listopada w Warszawie 

7 listopada ScreenLovers zaprasza Was na całodniową wyprawę po rynku TV, streamingu i reklamy.

Czy zabukowaliście już #TheDay w kalendarzach? Jeśli nie, zachęcamy, szczególnie jeśli biznesowo interesują Was:

  • obraz rynku AVOD, BVOD, SVOD, CTV
  • pozycja TikTok na rynku reklamowym w Polsce
  • trendy w światowej produkcji i branded content 
  • efektywność wideo w różnych środowiskach wideo
  • reklamowe oferty gigantów streamingu 
  • i wszystko, co pozwoli Wam skuteczniej robić biznes w świecie TV i reklamy! 

Do 15 czerwca czekaliśmy na zgłoszenia od potencjalnych mówców VideoWars by ScreenLovers. Mieliście mediowy szósty zmysł? Chcieliście sypnąć ze sceny złotymi myślami? A może popełniliście 7 grzechów planningu i uznaliście, że pora się wypowiadać przed branżą? Przyjrzeliśmy się uważnie Waszym zgłoszeniom, a efekty widzicie już w agendzie na stronie imprezy (poprzez którą można kupić już bilety): https://videowars.screenlovers.pl/.

Najlepsza mediowo-reklamowa publiczność w Polsce posłucha 7 listopada w warszawskim Teatrze Palladium posłucha m.in. przedstawicieli Wavemaker, L’Oreal, GroupM, Mediahub, Canal+, Haleonu, SPI International, Plum Research, OLX, Publisicu czy Havas Media.

Konferencji VideoWars partneruje kilka fantastycznych mediowych i reklamowych marek. Są to GroupM, BBC Studios, Wavemaker, YouTube, Paramount, Active Family, AMC, AFA Media, Vodylla i Kinads.

Jeśli chcesz do nich dołączyć, również zapraszamy do rozmowy z Joanną i/lub Wojtkiem (joanna.nowakowska@screenlovers.pl, wojciech.kowalczyk@screenlovers.pl).

Bilety na VideoWars by ScreenLovers można kupić przez stronę: https://videowars.screenlovers.pl.

Do zobaczenia na 5-gwiazdkowej imprezie ScreenLovers! 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.