7 listopada ScreenLovers zabierze Was w całodniową wyprawę po rynku TV streamingu i reklamy. Trwa już sprzedaż biletów na konferencję, do 7 września obowiązuje promocyjna cena.
Czy zabukowaliście już #TheDay w kalendarzach? Jeśli nie, zachęcamy, chyba że nie interesują Was:
- obraz rynku AVOD, BVOD, HVOD, FAST
- trendy w światowej produkcji i branded content
- efektywność wideo w różnych środowiskach
- reklamowe oferty gigantów SVOD
- i wszystko, co pozwoli Wam skuteczniej robić biznes w świecie TV i reklamy!
Do 15 czerwca czekaliśmy na zgłoszenia od potencjalnych mówców VideoWars by ScreenLovers. Mieliście mediowy szósty zmysł? Chcieliście sypnąć ze sceny złotymi myślami? A może popełniliście 7 grzechów planningu i uznaliście, że pora się wypowiadać przed branżą? Przyjrzeliśmy się uważnie Waszym zgłoszeniom, a efekty widzicie już w agendzie na stronie imprezy (poprzez którą można kupić już bilety): https://videowars.screenlovers.pl/.
Najlepsza mediowo-reklamowa publiczność w Polsce posłucha 7 listopada m.in. przedstawicieli Wavemaker, L’Oreal, GroupM, Mediahub, Canal+, Haleonu, SPI International, Plum Research, OLX, Publisicu czy Havas Media.
Konferencji VideoWars partneruje kilka fantastycznych mediowych i reklamowych marek. Są to GroupM, Wavemaker, YouTube, Paramount, Active Family, AMC, AFA Media, Vodylla i Kinads.
Jeśli chcesz do nich dołączyć, również zapraszamy do rozmowy z Joanną i/lub Wojtkiem (joanna.nowakowska@screenlovers.pl, wojciech.kowalczyk@screenlovers.pl).
Bilety na VideoWars by ScreenLovers można kupić przez stronę: https://videowars.screenlovers.pl.
Do zobaczenia na 5-gwiazdkowej imprezie ScreenLovers!