Publikacje

2018-06-07

Subiektywny ranking najlepszych prezentacji Forum IAB 2018

W kalendarzu imprez ScreenLovers  (klik!) Forum IAB ma wysokie notowania i tegoroczna edycja skłania do podtrzymania ratingu. Recenzuje ją na gorąco Marcin Gotowiec, nasz człowiek na forum: 

Motywem przewodnim tegorocznego Forum IAB był powrót do przyszłości. Miało być o technologii, miało być inspirująco i… często było 🙂  Niestety część prelegentów nie oparła się pokusie zaprezentowania hiperwizjonersko i przekonywała nas, że przyszłość marketingu to tylko AI i roboty. A potem pokazywała ładne filmiki oraz niewiele treści. Na szczęście zdecydowana większość była bliżej polskiego rynku i jego realnych wyzwań. Ich konkretne i merytorycznie dopracowane wystąpienia niosły realną wartość dla codziennej pracy lokalnych reklamiarzy. Kto wypadł najlepiej? Poniżej mój subiektywny ranking top 5 wystąpień z tegorocznego Forum IAB.

Miejsce 5: 

Potencjał vs wyświetlenia, czyli o pułapce rankingów oglądalności. Prezentacja kluczowych wniosków z największego w Polsce badania potencjału treści internetowych.

Dorian Szymański, Havas Media Group 

W czasach powszechnego clickbaita Dorian przypominał, że „Content is the king”, a inwestycja w wysokiej jakości content marketing to zawsze dobra strategia. Przedstawiona podczas wystąpienia metodologia wyboru i oceny treści może być ciekawym rozwiązaniem dla marek szukających nowych kierunków strategicznych. Wystąpienie może i daleko za podium, ale naprawdę na plus.

Miejsce 4

Jak rodzą się innowacje? Tworzenie innowacji prostsze niż myślisz – na przykładzie historii narodzin kilku innowacji z obszaru martech.

Tomasz Fochtman, Wavemaker/Syntax

Tuż za podium uplasował się Tomek Fochtman ze swoją receptą na innowacje. W swoim wystąpieniu zachęcał, by w tworzeniu innowacji być jak dziecko: testować różne drogi i nie bać się, że „czegoś się po prostu nie robi”. Na przykładzie projektów narzędziowych Wavemakera pokazał jak stworzyć i wprowadzić nowe rozwiązania w obszarze marketingu. Świetnie wystąpienie, z którego można było wyciągnąć sporo „mięcha”.

Miejsce 3

Kto się nie śmieje z paradokumentów? Czyli: ekscytujące życie telewizji na nowych ekranach.

Radek Kotapka, TVN 

Seriale takie jakie „19+” czy „Szkoła” przez wielu uznawane są za treści gorszego sortu. Źle zagrane, ze scenariuszem pozostawiającym wiele do życzenia. A jednak są to produkcje bardzo popularne wśród Generacji Z. Dlaczego? Bo pokazują życie bliższe młodym ludziom niż wyidealizowane treści rodem choćby z Instagrama. Radek popełnił naprawdę głęboką analizę swoich klientów okraszając ją wieloma doświadczeniami ze swojej codziennej pracy. Tak powinno wyglądać dobre case study.

Miejsce 2

Cyfrowa dopamina, czyli jak komunikować się z uzależnionymi od digitalu.

Wojtek Walczak, Melting Pot

Tak heroina jak i internet poważnie uzależniają. Już dziś mamy całe pokolenie ludzi, którzy odczuwają panikę gdy choć przez chwilę nie mają dostępu do swojej poczty, konta na Facebooku czy Messengera. Wojtek w swojej prezentacji pokazał jak w strategiach reklamowych wykorzystać mechanizmy żywcem wzięte z narkotykowego świata ulicy. Zdecydowanie była to jedna z najciekawszych prezentacji 1. dnia Forum.

Miejsce 1

Czego agencja nie mówi klientowi? Co klient mógłby powiedzieć agencji? 10 zdań, które cisną się na usta po zakończeniu spotkania agencji z klientem.

Wincenty Kokot, GoldenSubmarine

Jaki jest przepis na najlepszą prezentację Forum? Jak się okazuje: prosty. Wystarczy wziąć na warsztat relacje między agencją a klientem i nie owijać w bawełnę. Wincenty mówił o rzeczach, które są wszystkim bliskie, jednak mam wrażenie, że otworzył wielu osobom oczy. Wystąpienie było niezwykle głęboką analizą problemów na linii klient-agencja, a opierało się na 11 slajdach zawierających łącznie kilka słów. Potęga storytellingu. 

Recenzował Marcin Gotowiec, insight & business development manager w Wavemaker

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Najnowsze komentarze
  • Efekty są widoczne zarówno jeśli chodzi o zwiększenie rozmiarów w długości i obwodzie. Zaprzestanie stosowania powoduje powrót do pierwotnych rozmiarów. Panowie rzadko decydują się na tę metodę, ponieważ jej stosowanie nie jest zbyt dyskretne. Na podobnej zasadzie działają rozciągacze tzw. ekspandery. Żele powiększające penisa np. recenzowany Titan Gel – gwarantują bezpieczeństwo, wygodę stosowania oraz dyskrecję. titan gel opinie pl Bezpiecznie się z domu i chcieliby rozwinąć swojego penisa? Czy chcesz zapobiec doświadczenie wstyd pokazać swoją męskość? W odpowiedniej lokalizacji, ponieważ jesteśmy prawdopodobne wyjaśnienie początkowe technika, który rozwijać akty stworzyć swoją męskość, od chirurgii, który będzie być szkodliwe i kosztowne. Zdecydowanie lepiej postawić na sprawdzony przez wielu mężczyzn preparat – Titan Gel.
  • Acai Berry Health Benefits - Try An Acai Berries Free Trial And Be Very Impressed! #2 - Acai Berry Detox. BBB rating V. The related company is FWM Laboratories, Inc. Offer 2693 complaints against them, most of these experts have not been resolved by supplier. Immunity - Before we describe the immunity boosting capabilities with the Acai Berry, we should take a glance at what ORAC. ORAC is a measure of lots of damage caused to your body by free radicals. The acai berry colon cleanse fruit has 3800 ORAC anti-oxidants. Its ORAC values are actually greater than spinach and broccoli combined together. High ORAC values help the fruit fight free radicals better. Colon decontamination can be ended during the course of ways, however it is not all methods are safe and actual different ways. Several methods in lieu of ideal and actual results will be straightforward. Daily contingent in the colon decontamination supplements are surprising feedback. Colon is part of the wither all along with body, and books. These wastes are provided by excellent health and mind into family savings. In South America, acai berries benefits benefits have been known for hundreds of years. Tribes used its antibacterial properties to fight infections, with its antiseptic properties to heal cuts and scrapes. They consume it in large sums through the wine they make from this kind of. If to watch out for the weight loss you require to acai berries where to buy aid. This is because if you buy this supplement you but not only can loss your weight naturally but you could take action without not enough energy because this acai berry supplement is the best energy booster to a person stay energetic day by day. You need to make sure that any the product your buy is not an extract in fact it is freeze dried, so that the fruit are typically its full potency. The majority of the products you will find are just extracts and they also contain other ingredients might possibly decrease the strength of a supplement as a fat loss product. One ingredient to beware of is guarana, which cuts down on the effectiveness of acai super berry. Acai contains antioxidants, fiber, protein, amino acids, healthy omega fats, and anthocyanins. For greatest results when an individual acai as well as other superfoods, tell them to pure and organic. The merchandise should be individually researched and tested within the seller's consultant. All superfoods are excellent for supplementing an excellent diet, or maybe diet that's lacking in important nutrient substances. A person first buy superfoods, you gain numerous and invaluable good things about your body's overall fitness and health. Achieve longer life, make your ideal weight, and fight disease these! They are the way ahead for healthy everything they eat. I know many of individuals will say "I just don't have enough to eat healthily, junk food is way too convenient" or "my a lot more so hectic, I'm lucky to get food almost all - a healthy food". I hope seeing those statement on the web will all of them clear for the purpose they are; excuses and justifications to disguise the real problem. The limiting problem is different lifestyles there is the. Once you address it you can move on and, suddenly, your justifications look as ridiculous due to the fact ones I have written more. Then you can finally make something occur about. http://be.jomcariwang.com/circulation/
  • Racja, dzięki :)
  • Wiedźmin na Netfliksie najwcześniej dopiero w przyszłym roku.
  • […] się głos sceptyków. Ani programmatic, ani addressable (o różnicach między nimi poczytajcie we wpisie Marty Pichlak z OMD, więc się nie powtarzamy) nie zawitały do oferty żadnego z […]
X