Publikacje

2018-02-14

Na salonach ze ScreenLovers: kalendarz branżowych imprez! 

Od kilku lat obserwujemy wielkie wzmożenie na rynku konferencyjnym. Od firm wyspecjalizowanych w organizacji konferencji, przez wydawnictwa ratujące finanse płatnymi eventami po firmy, które budują wizerunek zapraszając klientów i liderów opinii na własne imprezy. W tym morzu konferencji takich, na które rzeczywiście bardzo warto się wybrać jest oczywiście niewiele, szczególnie, jeśli zależy nam na zdobyciu wiedzy, a nie tylko wypiciu kawy ze znajomymi.
Od kiedy ScreenLovers organizuje VideoWars, przyglądamy się rynkowi konferencji szczególnie bacznie. Teraz postanowiliśmy dodatkowo trochę uporządkować temat i zaoferować Wam subiektywny przewodnik po cyklicznych imprezach mediowo-reklamowych. 
Poza krótkim opisem, opatrujemy je też ratingiem – od zera do 5 gwiazdek. Wyjściowa ocena to 3 gwiazdki. Wszystko co ponad 3 oznacza naszą rekomendacje, a to co poniżej oznacza, że odradzamy. Nie zawsze gwiazdki przyznawane są przez blogerów ScreenLovers – w przypadku imprez, na których nie byliśmy, posiłkujemy się opinią znanych nam krytycznych bywalców. Naturalnie większe wymagania mamy wobec konferencji płatnych, stąd też surowsze ich kryteria gwiazdkowania. 
Tu znajdziecie link do kalendarza: 
Zamierzamy go na bieżąco uzupełniać – zgłaszajcie więc swoje propozycje! (screenlovers@screenlovers.pl)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Najnowsze komentarze
  • kiedyś usłyszałem że "treści powstają aby ściągnąć odpowiednie audytorium do danego medium" - tak zapewne powstało ucho prezesa, ale też warsaw shore, czy rolnik szuka żony xD
  • Czytelniczko, bo Karina to imię żeńskie ;) A jak badaliście kanały linearne oglądane w Ipli?
  • Szanowna czytelniczko / czytelniku, tak spojrzeliśmy na więcej niż te 7 kanałów i do analizy wybraliśmy te właśnie. Zwrócę uwagę, że odpływ widowni załatwia wskaźnik ATV, czyli średni dzienny czas oglądania. Ten maleje i zawiera on stacje i duże i małe. To prawda, że również wielka czwórka traci na rzecz małych stacji i to także ujmujemy w pełnym opracowaniu. Tutaj jest jedynie fragment. A dane typu trendy czyli Gooogle Trends i social listening to trochę inne dane i one nie mierzą odpływu widowni tylko zainteresowanie właśnie. Edward
  • Analiza indeksów zainteresowania objęła 7 kanałów „tradycyjnej” TV (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, HBO, Canal+ i Discovery) i 7 serwisów VOD (Player, Ipla, TVP.pl, Showmax, Netflix, Amazon Prime, HBO Go). A co z odpływem widowni do coraz bardziej rozdrobionej oferty kanałów tematycznych? Uważam, że w tym badaniu powinno się ująć więcej aniżeli 7 kanałów.
  • Asia, na początek ja również Cię pozdrawiam :) I niezwykle dziękuję za dialog, bo to oznacza, że temat jest interesujący. Chciałem tylko napisać że nasz raport nigdy nie miał na celu pokazywać który z domów mediowych jest największy, czy najlepszy. Ten raport jest raportem opartym o PRZYCHODY domów mediowych. Przychody "podpisane krwią" przez Zarządy Spółek (pod odpowiedzialnością karną). Wartość, którą trudno manipulować, w przeciwieństwie do zysku, obrotów, "zarządzania budżetem", itp. Jeśli ktoś w naszym raporcie widzi coś innego lub próbuje go inaczej interpretować, jest w błędzie.
X