O blogu

ScreenLovers – prawdopodobnie najlepszy blog o telewizji i VOD w Polsce – powstał z myślą o tych, którzy fachowo zajmują się rynkiem reklamy telewizyjnej, a nawet szerzej – reklamy wideo. Łowimy trendy, burzymy mity, zbieramy dane i nie wahamy się ich używać 🙂 A wszystko po to, by uporządkować wiedzę o rynku, na którym działamy. ScreenLovers tworzą specjaliści z branży mediów i reklamy, zainteresowani albo zawodowo związani z telewizją i wideo. 

ScreenLovers organizuje doroczną konferencję poświęconą wideo i telewizji – VideoWars by ScreenLovers, o jej dwóch edycjach można przeczytać więcej np. tutaj

Blogiem zawiadują:

Joanna NowakowskaJoanna Nowakowska (90)

Żyje z pisania, ale woli czytanie. Łącznie od ponad dekady śledzi rynek telewizyjny, a od jakiegoś czasu ma wrażenie, że rynek śledzi również ją :) Obowiązki naczelnej ScreenLoverki łączy z pracą w agencji mediowej, do której przeszła z Atmediów. Poprzednio (i jak dotąd najdłużej) - dziennikarka „Media & Marketing Polska”.

Wojciech KowalczykWojciech Kowalczyk (27)

W mediach i reklamie od ponad dekady. Planował i kupował w Optimum Media OMD. Latami brokerzył w Atmediach. Współtworzył telewizję tematyczną w MTG/Viasat World. Obecnie w pracuje w Telewizji Polskiej w Biurze Reklamy.
Felietonista magazynu "Tele Pro", arbiter Komisji Etyki Reklamy, wykładowca Warszawskiej Szkoły Reklamy. Na blogu przedstawia prywatne opinie.

 

Zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych współtworzeniem ScreenLovers.

email: joanna.nowakowska@screenlovers.pl lub wojciech.kowalczyk@screenlovers.pl

 

Najnowsze komentarze