O blogu

ScreenLovers – prawdopodobnie najlepszy blog o telewizji i VOD w Polsce – powstał z myślą o tych, którzy fachowo zajmują się rynkiem reklamy telewizyjnej, a nawet szerzej – reklamy wideo. Łowimy trendy, burzymy mity, zbieramy dane i nie zawahamy się ich użyć 🙂 A wszystko po to, by uporządkować wiedzę o rynku, na którym działamy. ScreenLovers tworzą specjaliści z branży mediów i reklamy, zainteresowani albo zawodowo związani z telewizją i wideo. Projekt otwarty jest dla profesjonalistów ze świata multiscreen. Czytaj więcej:  http://screenlovers.pl/ekranozercy-maja-glos/

W ramach bloga artykuły publikują

Andrzej SzpalerskiAndrzej Szpalerski (4)

Człowiek-zagadka-legenda. Pseudonim Wujek dobra Rada. Z analizą mu do twarzy. Następca Króla Juliana. Stara Wyga Mediowa. Z niejednego pieca telewizję analizował. Wcześniej W OMD, Polsacie, Atmedia, teraz w IDMnet, a w przyszłości Jedi. Po prostu. W pracy wygląda tak: KLIK

Joanna NowakowskaJoanna Nowakowska (87)

Żyje z pisania, ale woli czytanie. Łącznie od blisko dekady śledzi rynek telewizyjny, a od jakiegoś czasu ma wrażenie, że rynek śledzi również ją :) Od niedawna pracuje w domu (mediowym), wcześniej związana z Atmediami, a jeszcze wcześniej przez 7 lat była dziennikarką „Media & Marketing Polska”. Wypadła już z grupy „13-29 lat”, a w „16-49” na razie czuje się nieswojo. Lubi tę piosenkę: : https://www.youtube.com/watch?v=FFnjZY1vRzk.

Magdalena JabłońskaMagdalena Jabłońska (6)

Nigdy nie przypuszczała, że jej obsesyjna pasja do oglądania telewizji na coś się przyda. Tym bardziej, że droga do tego była daleka i nieco kręta, począwszy od posterunku przy ściganiu międzynarodowej przestępczości, poprzez długoletnią freelancerkę eventowo-pijarową z kobiecą lub kulinarną nutą, aż po przystań przy mały ekranie. Gdyż od 2013r związana jest z EVIO Polska, dzięki której poznaje kulisy i tajniki technologii interaktywnych treści TV, ich wdrażania, dosyłu i zabezpieczenia. Odpowiedzialna za budowanie wizerunku, komunikację z mediami oraz kontent marketing. Z wykształcenia filolog języka francuskiego. Dzielnie przemierza Warszawę na rowerze. Matka nastolatków, dlatego wie, o co czasem młodemu pokoleniu chodzi.

Michał DanilukMichał Daniluk (7)

Kupił i zaplanował wiele kampanii w telewizji oraz w internecie, swobodnie operuje więc zarówno GRP, jak i CTR. Tradycyjną reklamę uważa za przeżytek, ale rozumie dlaczego w Polsce nie spada ATV (na razie). Przez wiele lat na rynku agencji mediowych, w których tworzył kampanie m.in. dla Reckitt Benckisera, Red Bulla, IKEA, Mentosa czy Liberty Direct. Obecnie prowadzi własną agencję content marketingową – ContentM Group i łączy w niej potrzeby reklamodawców z gustami odbiorców mediów, nie tylko tych masowych.

Piotr MachulPiotr Machul (4)

Po kilkuletnim romansie z copywritingiem w agencji interaktywnej, wrócił do dziennikarstwa. Pracuje dla „Media & Marketing Polska”, gdzie zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną. Współpracownik kilku innych mediów. Nie uprawia kitesurfingu, nie skacze ze spadochronu (chyba, że musi).

Tomasz BrussTomasz Bruss (7)

Tomasz Bruss jest od 15 lat związany z rynkiem mediów i reklamy. Poznawał go z perspektywy domu mediowego (w Starcomie przeszedł drogę od media plannera do media managera), nadawcy telewizyjnego (w MTV Networks Polska pracował jako Advertising & Sponsorship Director) i niezależnego konsultanta. Obecnie prowadzi Mediafarm, firmę wyspecjalizowaną głównie w prowadzeniu kampanii wideo.

Wojciech KowalczykWojciech Kowalczyk (27)

W mediach i reklamie od ponad dekady. Planował i kupował w Optimum Media OMD. Latami brokerzył w Atmediach. Współtworzył telewizję tematyczną w MTG/Viasat World. Obecnie w pracuje w Telewizji Polskiej w Biurze Reklamy.
Felietonista magazynu "Tele Pro", arbiter Komisji Etyki Reklamy, wykładowca Warszawskiej Szkoły Reklamy. Na blogu przedstawia prywatne opinie.

 

Zapraszamy do kontaktu wszystkich zainteresowanych współtworzeniem ScreenLovers.

email: joanna.nowakowska@screenlovers.pl lub wojciech.kowalczyk@screenlovers.pl

 

Najnowsze komentarze