październik, 2018

15pazalldayMIPCOMCena: 1,295 euro

WIęcej

Szczegóły

Naszym zdaniem… potencjał imprezy:

A oto powód, dla którego znów warto zawitać na Lazurowe Wybrzeże (Klik). Jeśli nie byliście na MIPTV, a macie jeszcze kilkanaście tys. budżetu szkoleniowego (niestety to taki poziom wydatków, licząc bilet, przejazd i hotel) – wizyta na MIPTV to zdecydowanie najlepsze co możecie z tym budżetem zrobić. Znów otrzecie się o największych i najważniejszych ze świata wideo-rozrywki, posłuchacie o topowych produkcjach ze świata, zobaczycie przedpremierowo seriale, o których polskie media rozpiszą się za parę miesięcy, podejrzycie co mówią o branded content jego twórcy i media, a także odwiedzicie stoiska największych nadawców, firm technologicznych i badawczych, które zainwestowały w stoiska na towarzyszących konferencji targach.

Data

październik 15 (Poniedziałek) - 18 (Czwartek)

Lokalizacja

Palais des Festivals, Cannes, France

Organizator

MIPCOM

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.