czerwiec, 2018

18czealldayCannes Lions International Festival of CreativityCeny od 3249 €

WIęcej

Szczegóły

Naszym zdaniem… potencjał imprezy:
Tłuste koty z rynku reklamy od dekad lubiły się tu wygrzewać, podziwiać największe osiągnięcia kreatywne ze świata i odbierać albo zazdrościć złotych Lwów. Udział w Cannes Lions kosztuje słono. Organizatorzy przewidują różne pakiety, w tym jeden o urzekającej nazwie “CMO Accelerator Programme” (4 tys. euro). Dodatkowo, za jedyne 25 tys. euro można też wykupić lux-canneński pakiet z noclegami na jachcie.
Festiwal nie ma ostatnio dobrej prasy, przejechał się po nim Martin Sorrel (Klik), WPP zmniejszyło w ub.r. o połowę liczbę wysłanników (z 1000 do 500), a Publicis na razie zrezygnował ze zgłoszeń. W Polsce arcykomicznie wyjaśnili czemu tam nie bywają Panowie z Melting Pot (Klik). Nam się mimo wszystko wydaje, że warto – chociaż raz. Wierzymy, że organizatorzy, czując presję na plecach, będą rozwijali formułę imprezy (już to zresztą widać – obecność firm technologicznych i tematów z pogranicza kreacji i technologii).  

Data

czerwiec 18 (Poniedziałek) - 22 (Piątek)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.